IT destek ve bakım hizmetleri kapsamında verdiğimiz hizmetler; kritik teknik servis hizmetlerinden, bütünleşik yönetim hizmetlerine kadar geniş bir alanı kapsamaktadır. Alanında uzman ve sertifikalı personelimizle, işletmelerin asıl işlerine odaklanması sağlanarak, bilgi teknolojileri konusundaki tüm ihtiyaçlarınız için, teknik destek ve bakım hizmeti sunulmaktadır. Bununla birlikte, teknolojik altyapının standartlara uygun ve bir bütün olarak çalışır durumda bulundurulması da bu kapsamda ele alınan çalışmalar arasındadır. Müşterilerimizin süreçlerinin devamlılığını sağlamak ve beklenmeyen sorunlarda kesintisiz ve acil destek sunabilmek için sözleşmeli hizmetler sunmaktayız..
Telefonda Destek Hizmeti
Müşterilerimizden çağrı gelir gelmez, personelimiz derhal müşterinin talebini inceler. Eğer sorun, telefonda destek verilerek çözülebilir bir durum ise, sorun anında telefonda destek ile çözülür ve böylece çağrı hizmeti sonlandırılmış olur. Talep telefonda karşılanamıyor ise, müşteriye destek koşulları çerçevesinde, yerinde destek hizmeti verilir.
Uzaktan Destek Hizmeti
Müşterilerimizden gelen bazı çağrıların çözümü için teknik ekibin müdahalede bulunması gerekebilir. Bu gibi durumlarda müşterinin izni doğrultusunda sistemlere uzaktan bağlanarak sorun çözülür.
Yerinde Destek Hizmeti
Müşterilerin sorunlarına, telefonda veya uzaktan desteğin yeterli olmadığı durumlarda, yerinde destek verilir. Uzman personelimiz müşteri ofisinde gerekli müdahalelerde bulunarak sorunu giderir ve talep yerine getirilmiş olur.
Bakım Hizmeti
Periyodik bakım hizmetini alan müşterilere, sözleşme kapsamındaki ürünler için, sözleşmede belirten aralıklarda genel bakım hizmeti verilir. Periyodik bakım sırasında cihazların kontrolleri yapılır, varsa arızalar giderilerek, fiziksel bağlantıları kontrol edilir. Bu sayede arızaya sebep olabilecek durumların önüne geçilmiş ve performansın korunarak iş devamlılığı sağlanmış olur.